Provozovatel
Provozovatelem Eshopu Šperky od Hečiny a dodavatelem zboží je:
Jarmila Bílská, se sídlem, Písečná 858/9A, Ludgeřovice PSČ 74714, IČO 15496996
Nejsme plátci DPH - všechny ceny jsou uvedeny vč. DPH
Ceny jsou platné v době objednání, tj. v okamžiku potvrzení závazné objednávky.
Způsob objednávání
Objednávání probíhá přidáváním jednotlivých položek do košíku a závěrečným odesláním objednávky. Před odesláním lze obsah košíku libovolně upravovat, objednávku odešlete, až když jste spokojeni. O přijetí objednávky budete informováni automatickým e-mailem.
Odesláním objednávky potvrzujete, že jste se seznámil/la s našimi obchodními podmínkami a že s nimi souhlasíte. Potvrzená objednávka je také návrhem Kupní smlouvy, vlastní Kupní smlouva vzniká okamžikem převzetí zboží. Dokud kupující neuhradí plnou nákupní cenu, je zboží majetkem prodávajícího.
Způsob úhrady a doprava
Platba převodem na účet předem. Pokud zvolíte tento způsob platby, bude Vám e-mailem sdělen variabilní symbol (číslo objednávky), jenž umožní identifikaci Vaší platby.
Na dobírku nezasíláme.
Osobní odběr je možný po předchozí domluvě v níže uvedených místech, v tomto případě neúčtujeme žádné poštovné a balné. Na osobní odběry se vztahují stejné termíny jako na ostatní objednávky, tedy příprava maximálně do 5 pracovních dnů. Když se vaše objednávka blíží na řadu, budete informováni e-mailem a následně si domluvíte termín odběru.
Součástí každého nákupu je faktura v elektronické podobě, na vyžádání v tištěné podobě.
Místa osobního odběru po předchozí domluvě:
Ostrava-Poruba, Ostrava-Přívoz, Děhylov, Hlučín, Ludgeřovice a přilehlé obce, po domluvě Český Těšín
Limit minimální objednávky není stanoven.
Poštovné a balné pro zaslání Českou poštou:
Poštovné a balné do ČR , zboží do 900 kč poštovné 70 kč
Poštovné a balné do ČR , zboží nad 900 kč do 1300 poštovné 77 kč
Poštovné a balné do ČR , zboží nad 1300 kč poštovné 0 kč
Poštovné a balné do SR , zboží do 900 kč poštovné 150kč
Poštovné a balné do SR , zboží nad 900 kč poštovné 180 kč
Poštovné a balné do SR , zboží nad 3000 kč poštovné 0 kč
Poštovné a balné pro zaslání Zásilkovnou:
Poštovné a balné do ČR , zboží do 1300 kč poštovné 70 kč
Poštovné a balné do ČR , zboží nad 1300 kč poštovné 0 kč
Odeslání do zemí EU, po předchozí osobní domluvě.
Odeslání zboží
Objednávky vyřizujeme obvykle do druhého dne, nejdéle do 5 pracovních dní (vztahuje se i na osobní odběry).
U objednávek s osobním odběrem se tato doba počítá od okamžiku odeslání objednávky, v případě úhrady převodem začíná běžet až po připsání platby na náš účet.
Všechny zásilky Českou poštou odesíláme doporučeně, zabaleny v bublinkové folii.
Žádostem o spěšné vyřízení vyhovíme, pokud je to v našich silách. Je potřeba domluvit se mailem nebo telefonicky.
Pokud požadujete dárkové balení, vyberte si jej z doplňujícího sortimentu. Možnost odeslání na jinou adresu (dodací adresa), fakturu Vám odešleme pouze elektronicky.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti bez zbytečného odkladu sdělit prodávajícímu
Vrácení zboží
Do 14 dní od převzetí zásilky je možné veškeré zboží v neporušeném obalu a bez známek opotřebení vrátit. Vrácení zboží je možné řešit osobně po předchozí domluvě e-mailem. Objednávky zasílejte po domluvě zpátky doporučeně, po obdržení zásilky odešleme převodem na váš účet celkovou cenu zboží (poštovné se při vrácení zboží nenahrazuje) nebo vyměníme za jiné zboží ve stejné ceně.
Zboží zpět nezasílejte na dobírku, nebude akceptována.
Reklamace
Na prodávané zboží je poskytována smluvní záruka, resp. odpovědnost za vady, které se vyskytnou v záruční době 6 měsíců pro vztahy řídící se Obchodním zákoníkem a zákonná záruka, resp. odpovědnost za vady, které se vyskytnou v záruční době 24 měsíců pro vztahy řídící se Občanským zákoníkem. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a je možné ji uznat pouze na základě doložení faktury.
Při reklamaci je vždy nutné domluvit se předem mailem nebo telefonicky. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti bez zbytečného odkladu sdělit prodávajícímu.
Reklamační sdělení musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa sídla nebo bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“). Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu.
Platnost obchodních podmínek od 15.9.2016